Kærligheden kalder nu i nat, kalder du

Oj vad mkt flumd et blev i senaste blogginlägget. Måste vart sjukt trött, minns nästan inte att jag skrev det där.

Veninder på 1. klasse (Den unga överklassen)
Den danska realityserien ... ursäkta mig "reality" .. som the hills så är det såklart inte heeelt på riktigt. men om man kisar med ögonen så kan man nästan tro det. har sett 6 avsnitt sen igår, och hur dåligt det egentligen är så har jag fallit för det. dessutom blir jag mkt shoppingsugen av det, faarligt! Jag har nämligen billiga veckan nu. dvs matlåda varje dag och no shopping! svårt!

Line, seriens huvudperson.. gör en klassiker ..  sitter ensam på en restaurang, dricker champagne och väntar på sin date som inte dyker upp.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kollar du på den serien ?

2010-08-31 @ 12:46:29
Postat av: denise

kanal5 webbtv.. http://www.kanal5play.se/program/den%20unga%20%C3%B6verklassen

2010-09-06 @ 21:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0