en jävla måndag

very happy happy dempa!! förra vintern!


jag sitter i telefon med sara, vi pratar om att det är töntigt och äckligt att röka. HAHA som riktiga pappor "börja inte rök nu, det är bara nördarna som gör det" fast det bara var dom där koola som gjorde det när man gick i högstadiet.. dom som va skitdåliga i skolan och som alla lärare tyckte om att jävlas med, dom som snodde moppar och tvingade in sig på fester för dom aldrig blev bjudna. skitkoola, :). jag och sara var nördarna som hade hyffsade betyg, gick på dans och spelade lite innebandy, blev fulla på smuggelvodka och var rökfria. vad glad jag är att vi var nördar, så jag slipper lukta illa idag. för ja, gäster på mcdonalds som precis har rökt och kommer in för att köpa cheese kan fan få mig att vilja spy!

idag har det varit segt, verkligen världens segaste dag. har latat mig på jobbet typ hela dagen för jag känt mig otaggad att jobba. jag hoppas jag är piggare imorn. och nu sitter man bara framför datorn och ritar i paint, skiiiitkul! måste fixa liiite roligare program till min dator nu. JAA! det blir kvällens uppgift! öööhgmn

Bäddar in en gammal goding, och minns tillbaka till den tiden, då vi blev fulla på smuggelvodka!
I bet,att den kommande sommaren kommer äga alla tidigare. det ska vi ordna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0