öppningsdagar

jag har alltid tråkigt de dagar jag går öppning.. först är jag nöjd för jag börjar tidigt och slutar tidigt. och sen går man och solar.. jaa nu är jag nysolad och fräsch, och sen går man hem i 45 minuter och känner sig jätteduktig. och sen har man hela dagen på sig att ha tråkigt typ. jag har tur som ska fortsätta jobba lite ikväll.

idag har jag gått och väntat på ett samtal.. som inte nått fram. imorgon kanske, hoppas, för jag vill ha detta överstökat.. SHITT!! mobilen vibrerade precis nyss och jag trodde det var det! Samtalet! men nej, det var ett sms från slaktarn. aja, jag fortsätter väll hoppas på imorn då.

slaktarn häller öl över sig


jag är en bum (bilden kommer från min förbjudet-att-publicera-på-internet-mapp, bara så ni vet)


ello kom precis på att hon är allergisk mot katter, wilma är söndergosad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0