karatefylla!

gårdagen.. haha, fyfan vad kul vi hade på bmb och hos kim! resten av kvällen har vi sagt att vi ska glömma, men det kommer vi kunna skratta åt sen, eller snart! typ redan nu egentligen.. kameran är full av skitfula fyllebilder på folk, spyor i handfatet(inte jag!) och på nån annan som supit sig själv under bordet. HAHA det var bra "Malin byt låt! Malin? Var är Malin?" Vi var helt vilda! :D jag har sån sjuk träningsvärk från alla koola break dance-moves vi körde på bmb typ klockan 18. shit vi som bara skulle gå på after worken och sen kanske dricka NÅGOT mer hos kimpa. det var ju där allt gick åt helvette! hur kan vi dricka så mkt? :D

jag kim och bia gick till sportsbar, där jag inte fick dricka nån alkohol. det blev skittjurigt då hahahaha! jag lovade iaf att jag skulle skriva om det i min skitpoppisblogg! så ingen av mina kompisar ska gå dit typ! en av tjejerna där var schysst iaf och bjöd på cigg när vi skulle gå.

jag känner mig som 15 igen! ;P men jag njuter faktiskt av att vara bakis, det var länge sen jag blev full så här, och vi hade ju verkligen skitkul. nu kommer jga inte behöva dricka på ca resten av sommaren. jag kommer kunna leva på det här länge!


kim och denise, rest in peace

de bilder som jag vågar publicera



Kommentarer
Postat av: KIMPA

fyyfan vilken bra kväll:D bra att du hade kamera så vi aldrig glömmer!!

2010-04-24 @ 18:53:47
Postat av: dempa

ja! den här kvällen ska vi föralltid minnas! vi får break dance-battla igen.. om några månader när vi är återställda!

2010-04-24 @ 21:17:03
URL: http://lilladenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0