idag blir den min!! min min min

kavajen jag krigar för! ååh den kommer bli perfekt, och den kommer passa till allt, och jag kommer bli en sån där som folk säger "alltsåå.. hon har ju alltid den där kavajen på sig!" .. "tvättar hon den ens??" .. "vilken denise? jaha hon med kavajen!" ELLER!! man ska ju inte ropa hej förns man är över ån, men jag är jävla nära nu, bilder på kavajen kommer å fort den är i hamn! Nej nu måste jag hoppa in i duschen och skynda mig ner på stan för att hänga på H&M's lås. Glömde smink och skit på jobbet igår så måste förbi där också, på min lediga dag! :( Meeen, jag tycke rom att vara där, jag ska visa zaid att jag löst gåtan han gav mig! Han gav mig en vecka, jag löste den på en kväll. man har ju hjärna! :):)

Jag blev lurad att äta godis igår, av mamma och niclas. gott var det, men faan, det känns ju skitdåligt FÖRSTA dagen på mitt nya hälsosamma liv. måste tänka beach 10 HELA TIDEN nu! Vill få tillbaka den kroppen jag hade i thailand.. haha det roligaste var ju at tman kände sig så jävla fet då, kändes som vi rullade ner till stranden, efter alla öl vi drack.

Fet och svettig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0