GAAHH VAD GÖR NI??

Så här ser de ut när jag ska logga in på mctime.

För er som inte är insatta: när datorn är av så är hela kassasystemet nere! Man kan ju inte lämna restaurangen en timme(smög in där idag ett tag, på min lediga dag) utan att jag får en anledning till att antingen åka dit och kolla läget eller ringa och se hur det går. Hur ska jag klara av att vara där ifrån så mkt som jag ska vara nu, när jag har nytt jobb. tror jag behöver fixa såndär fjärr-grej som claes har så jag kan gå in på jobbdatorn hemifrån och skriva hemliga meddelanden till mina donkenworkers<3.

åh jag har lite seperationsångest, spenderar ju varje dag i veckan där, å ofta hela dagen också. tur att nya jobbet ligger precis brevid.



Kommentarer
Postat av: amanda

neee allt har funkat idag..?? Inget som har varit nere heller.

2010-04-20 @ 20:47:23
Postat av: dempa

vilken tur! då var det bara mctime som fuckat ur! :P

2010-04-20 @ 21:26:14
URL: http://lilladenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0