Gå ut eller inte?



Nejfyfan! Jag får ladda inför imorn istället. då slipper jag köa och betala för dricka och inträde. jaa, jag tycker det låter bättre, såå vad ska jag göra idag då? jag har röjt ut massa skräp ur min skräpiga lägenhet, kör diskmaskinen nu och tänkt måla naglarna. Sen kanske jag kan dra och sola lite och kika in på jobbet för att se om dom sköter sig nu när jag har långhelg, och sen hänga där hela kvällen. :) eller?? då kommer någon jävel där övertala mig att gå ut ikväll. jag kanske köper godis och cola så jag håller mig hemma hela kvällen istället. tror wilma skulle uppskatta lite sällskap en fredagkväll. hon ska också få godis.

tips på någon bra film?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0