Det är nu mitt liv tar slut, typ

Nu har jag jobbat, fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag. Sedan fortsätter det med onsdag, torsdag och fredag. LEDIG HELG!! Passa på alla som vill träffa mig innan tjejen utan liv försvinner för gott. Tänkte att jag lika gärna kan skriva ut nu vilka dagar jag kommer vara ledig den närmsta tiden. Ja, nu i helgen och sedan dessa datum i maj: 1, 8, 9, 22, 23! Vissa dagar kommer jag bara jobba till 17 och då kan vi ju ses! :) Annars blir det typ 8-22. Så börja slåss om min tid nu! Är jag störd i huvudet som faktiskt ser fram emot detta? Jag lovar er mina vänner och mig själv att det inte kommer vara så här så länge. Jag säger nog upp mig på mcdonalds snart, eller går ner i timmar. Ska bara få in lite pengar först. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0