aprilhimlen

eftersom jag jobbar hela helgen blir min fredag städdag.. medans ni andra har helg och fest nu! ni andra som ska på terraspremiärer. idioter är ni, ni andra, ni allihopa! jaja, jag kanske kan belöna mig själv med ett glas vin sen när jag är klar, om det inte blir för sent. :) wilma sitter ute nu i koppel och jag spelar musik på högsta, med mycket bas, aprilhimlen, det gör inget att jag blir hemma ikväll, lite skönt. Ha så kul ni andra, ni idioter!! det kommer ändå inte bli detsamma utan mig! :) ring inte mig ikväll, jag sover! eller jo snälla gör det, bjud mig på efterfester fast jag inte kan komma, så jag känner mig lite älskad!


jag för exakt ett år sen, tjock, håller på att bli sådär stor igen, bara något kilo ifrån!
 dags att börja röra på fläsket igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0