ikvällikvällikväll



Ikväll åker vi! Det här kommer bli den längsta dagen i mitt liv. Vaknade halv sju och är helt rastlös och pigg. Hoppas jag kan sova en stund ikväll innan vi åker iaf. Då går tiden lite snabbare. Och sen ska vi ju flyga i hundra år! Men söndag morgon (lördag kväll/natt svensk tid) är vi framme i bangkok. Det första vi ska köpa är sandaler och pepparspray. Sen ska vi checka in och bada i poolen! Är fortfarande inge nervös eller har resfeber. Jag tror nog inte riktigt att det är helt sant att vi ska åka. Tror det när jag ser det! (:



Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej hoppas ni har det bra. Klockan är 12 på natten hos er nu. Jag hoppas ni sover :0)

Skriv snart. / Mamma

2009-12-06 @ 17:42:30
Postat av: Anonym

Du är en het en du ;)

2010-01-09 @ 18:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0